Producent (Gwarant):
Łukasza Topolewicz
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
Wood Studio Łukasz Topolewicz
adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze
NIP: 9662025363
REGON: 200777449

A.
OGÓLNE ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI

Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i przedłużenia żywotności zakupionych przez Państwa mebli zalecamy przestrzeganie poniższych zasad:

  1. Meble powinno się użytkować zgodnie z ich konstrukcją i przeznaczeniem.
  2. Meble należy ustawiać na wypoziomowanej powierzchni. Nie należy nadmiernie ich obciążać. Nośność dostawki stołu wynosi 20 kg.
  3. Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 150 cm od czynnych źródeł ciepła (kaloryfery, kominki itp.).
  4. Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami czynników atmosferycznych. Wskazane jest, aby warunki klimatyczne w pomieszczeniu były następujące:
    • temperatura powietrza powinna utrzymywać się w przedziale od 19 do 23ºC,
    • wilgotność powietrza powinna wynosić od 45% do 60%.
  5. Należy chronić meble przed uszkodzeniami mechanicznymi.
  6. Meble są dostarczane w całości. Luźne elementy takie jak przestawne półki lub fronty ze szkłem, mogą być zdemontowane na czas transportu w celu ich lepszego zabezpieczenia. Montaż tych elementów nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi. W przypadku niektórych stolików, na czas transportu mogą zostać zdemontowane nóżki. Ich montażu należy dokonać przy użyciu klucza imbusowego, dołączonego do stolika. Konsole, szafki RTV oraz meble z szufladami należy trwale przymocować do ściany.

A. I
SZCZEGÓŁOWE ZASADY PIELĘGNACJI ORAZ KONSERWACJI MEBLI DREWNIANYCH

  1. Powierzchnie mebli wykonanych z drewna litego i naturalnych oklein powinny być odkurzane czystą i suchą szmatką. Przy większych zabrudzeniach powierzchnie blatu należy przecierać szmatką zwilżoną w ciepłej wodzie. Raz na dwa tygodnie zaleca się mycie mebli przy użyciu dedykowanych preparatów z firmy Rubio Monocoat do drewna zabezpieczonego olejem. Instrukcja dotycząca mycia i konserwacji mebli jest zawarta w ulotce dołączonej do mebli.
  2. W przypadku rozlania płynu zaleca się natychmiastowe wytarcie do sucha powierzchni mebli, gdyż pozostawienie niewytartej cieczy może spowodować powstanie trwałych śladów na powierzchni mebla. Gorące naczynia należy jak najszybciej usunąć z powierzchni blatu. Zaleca się stosowanie podkładek np korkowych, pod naczynia, szklanki itp.
  3. W blatach rustykalnych mebli, wypełnienia wykonane szpachlą i żywicą mogą wraz z biegiem czasu ulegać lekkim wykruszeniom i deformacjom, co jest naturalnym zużyciem blatu drewnianego. W takim przypadku należy powstałe ubytki uzupełnić woskiem do drewna.
  4. Z biegiem czasu blat pokryty olejem można odnowić w domowych warunkach. Powierzchnie drewnianą należy dokładnie umyć, następnie przetrzeć papierem ściernym o gradacji P150, wzdłuż usłojenia drewna, powstały pył dokładnie odkurzyć. Na powierzchnię blatu nałożyć olej Rubio Monocoat zgodnie z wytycznymi producenta.

A. II.
NORMY ZAKŁADOWE

  1. Meble i blaty stołów i stolików są wykonywane z drewna w klasie Rustykalnej. Dopuszczalne są w niej sęki, pęknięcia, rdzeń, błyszcz oraz niewielka ilość bieli. Na meblach i blatach mogą wystąpić duże różnice w kolorystyce i usłojeniu drewna.
  2. Tolerancja wymiarowa wynosi +/- 3%.
  3. Blaty wykonywane są z tarcicy o wilgotności 10% +/- 2%. Producent nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku zmiany wilgotności drewna u Klienta.

B.
WARUNKI GWARANCJI

  1. Niniejszy dokument jest oświadczeniem gwarancyjnym w rozumieniu art. 577 § 1 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
  2. Gwarant zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie produkowanych przez niego mebli (Produktów), na warunkach określonych w niniejszym Dokumencie Gwarancyjnym.
  3. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wydania mebli, potwierdzonej ważnym dowodem zakupu. Za datę wydania uznaje się dzień wydania Produktu Kupującemu przez przewoźnika bądź dokonanie osobistego odbioru Produktu przez Kupującego.
  4. Podstawą przystąpienia do rozpatrzenia procesu gwarancyjnego przez Gwaranta jest przedstawienie dowodu zakupu, potwierdzającego zachowanie okresu przywołanego w pkt. 3.
  5. Roszczenia z tytułu wad objętych gwarancją Kupujący zgłasza u Producenta (Gwaranta) w drodze mailowej na adres: biuro@kawaldrewna.pl, pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze).
  6. Roszczenie z tytułu gwarancji zgłaszane są Gwarantowi przez Kupującego w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia powzięcia wiedzy o wadzie Produktu. Po indywidualnych ustaleniach z Gwarantem, termin ten może zostać wydłużony, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
  7. Zgłoszenie gwarancyjne zostanie rozpatrzone w terminie do 30 dni od daty otrzymania go przez Gwaranta. Data otrzymania zgłoszenia przez Gwaranta będzie potwierdzona przez Gwaranta w drodze mailowej bądź pisemnie.
  8. Odpowiedzialność gwaranta dotyczy wad fizycznych rzeczy sprzedanej.
  9. Gwarancją nie są objęte:
    • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu, przenoszenia mebli, jak również wynikłe po sprzedaży z powodu zdarzeń losowych,
    • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowania, przechowywania i konserwacji mebli. Biorąc pod uwagę, że drewno jest materiałem, którego cechą naturalną jest zmiana wymiarowa w zależności od wilgotności powietrza, to pęknięcia drewna wynikające z jego przesuszenia (w szczególności w okresie zimowym i wiosennym), uszkodzenia mechaniczne (np. rysy, wgniecenia itp.) oraz odbarwienia (np. po pozostawieniu na dłuższy czas mokrej szmatki, gorących lub mokrych naczyń czy po użyciu złych preparatów do czyszczenia mebli) nie podlegają zgłoszeniu w ramach gwarancji,
    • uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego montażu, ze szczególnym uwzględnieniem przypadku, w którym dokonano zakupu samych blatów,
    • uszkodzenia wynikłe z naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez lub na zlecenie Kupującego,
    • usłojenie, rysunek drewna, barwa oraz sękatość, jako iż są to cechy naturalne surowca, z którego wykonany jest mebel,
    • uszkodzenia powstałe na skutek działania siły wyższej, w szczególności pożaru lub powodzi.
  10. Zasady rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego:
    • w przypadku, gdy wada stanowiąca przedmiot zgłoszenia gwarancyjnego jest usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane poprzez naprawę przywracającą wartość użytkową i estetyczną,
    • w przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna lub jej usunięcie spowodowałoby lub mogłoby spowodować obniżenie jakości mebla, świadczenie gwarancyjne może być zrealizowane poprzez wymianę mebla na inny wolny od wad bądź poprzez zwrot zapłaconej ceny,
    • jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonania naprawy, uważa się, że zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszego Dokumentu Gwarancyjnego,
  11. W przypadku Kupującego będącego konsumentem, Producent (Gwarant) może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Gdy naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  12. Kupujący powinien dostarczyć mebel na koszt Gwaranta do siedziby Gwaranta, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.
  13. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie 30 dni od dnia rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego.
  14. Termin gwarancji:
    • biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej, w sytuacji, w której Gwarant dostarczył Kupującemu zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją,
    • ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją Kupujący nie mógł z niej korzystać, w przypadkach niewskazanych w pkt. 10 lit. a.
  15. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
  16. Wszelkie spory powstałe w zakresie przedmiotowej gwarancji, podlegają jurysdykcji sądowej według miejsca siedziby Gwaranta.
  17. Postanowienia niniejszej gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przewidzianych w ustawie Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).

JAKOŚĆ. PASJA. DESIGN.   100% naturalne materiały.   Indywidualne podejście.   Bezpieczna dostawa.

JAKOŚĆ. PASJA. DESIGN.
100% naturalne materiały.
Indywidualne podejście.
Bezpieczna dostawa.

KAWAŁ DREWNA

ul. Niewodnicka 89

15-635 Klepacze

biuro@kawaldrewna.pl

+48 697 335 699

KAWAŁ DREWNA

ul. Niewodnicka 89
15-635 Klepacze
biuro@kawaldrewna.pl
+48 697 335 699

kawaldrewna.pl Reviews with ekomi-pl.com

©2024 Kawał Drewna

CLOSE

WYMIARY:

Płatność 50/50


Jak skorzystać z płatności 50/50*?


  • 50% łącznej kwoty możesz opłacić podczas składania zamówienia.
  • Drugie 50% łącznej kwoty możesz opłacić po zrealizowaniu zamówienia, ale przed wysyłką (czyli po otrzymaniu zdjęć gotowego produktu przed wysyłką).

Opcja 50/50 dostępna jest w formie płatności: przelew tradycyjny.

*Wariant tej płatności nie obejmuje produktów w kategorii Akcesoria.

This will close in 0 seconds

Add to cart