Sklep Internetowy KAWAŁ DREWNA dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

§ 1
Postanowienia
ogólne

  1. Sklep Internetowy KAWAŁ DREWNA dostępny pod adresem https://www.kawaldrewna.pl/ prowadzony jest przez Łukasza Topolewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Wood Studio Łukasz Topolewicz z siedzibą w miejscowości Klepacze (adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze), NIP: 9662025363, REGON: 200777449, adres poczty elektronicznej: biuro@kawaldrewna.pl, numer telefonu: +48 697 335 699.
  2. KAWAŁ DREWNA świadczy usługi w ramach sklepu internetowego na terenie Polski.
  3. Niniejszy Regulamin kierowany jest do Konsumentów, jak również do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
  4. Sklep Internetowy KAWAŁ DREWNA umożliwia Klientom zapoznanie się z informacją handlową oraz specyfikacją Produktów, w szczególności poprzez podanie informacji o rodzaju, nazwie Produktu, jego wymiarach, materiałach, kolorach, dostępności, terminie dostawy, cenie oraz zdjęć Produktów. W celu zapoznania się ze szczególną specyfikacją Produktów, Klient ma możliwość nawiązania kontaktu z konsultantem KAWAŁ DREWNA w sposób określony w § 17 Regulaminu.
  5. Informacje handlowe zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego KAWAŁ DREWNA nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert, nawet jeżeli informacja ta zawiera cenę jednostkową produktu.
  6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Łukasz Topolewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wood Studio Łukasz Topolewicz z siedzibą w miejscowości Klepacze (adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze), NIP: 9662025363, REGON: 200777449. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego pod adresem https://kawaldrewna.pl/polityka-prywatnosci/. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez KAWAŁ DREWNA w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe KAWAŁ DREWNA).
  7. Definicje:
    • Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
    • Formularz zamówienia – Usługa Cyfrowa, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    • KAWAŁ DREWNA – Łukasz Topolewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wood Studio Łukasz Topolewicz z siedzibą w miejscowości Klepacze (adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze), NIP: 9662025363, REGON: 200777449, adres poczty elektronicznej: biuro@kawaldrewna.pl, numer telefonu: +48 697 335 699.
    • Klient, Usługobiorca– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży/Umowę o świadczenie usług cyfrowych z KAWAŁ DREWNA.
    • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą, tj. KAWAŁ DREWNA czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodowa.
    • Konto – Usługa Cyfrowa, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym KAWAŁ DREWNA, w którym gromadzone są dane podane przez KAWAŁ DREWNA oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
    • Newsletter – Usługa Cyfrowa, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez KAWAŁ DREWNA za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od KAWAŁ DREWNA cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
    • Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a KAWAŁ DREWNA.
    • Produkt skonfigurowany – Produkt posiadający właściwości określone przez Klienta w specyfikacji lub w celu zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb.
    • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca z KAWAŁ DREWNA umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
    • Sklep Internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym https://www.kawaldrewna.pl/.
    • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a KAWAŁ DREWNA za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    • Usługa cyfrowa– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodna z definicją usługi cyfrowej z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i będące ofertą zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu kierowaną do KAWAŁ DREWNA przez Klienta.

§ 2
USŁUGI CYFROWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Cyfrowe: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

  1. Konto – usługa cyfrowa, na którą składa się prowadzony dla Usługobiorcy w Sklepie internetowym pod unikalną nazwą (login) zbiór zasobów, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu Internetowego, korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasło.
    • Usługa Cyfrowa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kawaldrewna.pl lub też pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze. Wzór oświadczenia o usunięciu Konta dostępny jest pod adresem: https://www.kawaldrewna.pl/
    • Umowa o Usługę Konto ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania przez Usługobiorcę z możliwości usunięcia Konta lub z chwilą usunięcia Konta przez Usługodawcę zgodnie z Regulaminem.
    • Usługobiorca rejestrując się i zakładając Konto Klienta zobowiązany jest do zachowania hasła dostępu do konta w tajemnicy. Hasło stanowi informację poufną, do wyłącznej wiadomości Usługobiorcy.
    • Usługobiorca zobowiązany jest do ustanowienia hasła w sposób uniemożliwiający jego odgadnięcie przez osoby trzecie. Hasło musi zawierać minimum 6 znaków.
    • Usługobiorca ponosi odpowiedzialność w przypadku udostępnienia hasła osobom trzecim.
    • Domniemuje się, że wszelkie czynności (w szczególności takie, których skutkiem będzie podjęcie lub wykonanie przez KAWAŁ DREWNA określonych świadczeń na rzecz Usługobiorcy), które zostaną podjęte na skutek ich zlecenia przy użyciu Konta Klienta, zostały podjęte bezpośrednio na zlecenie Usługobiorcy. Odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez Usługobiorcę wskutek podjęcia tych czynności przez KAWAŁ DREWNA na skutek ich zlecenia przez osobę nieuprawnioną, nieumocowaną lub z przekroczeniem zakresu umocowania mogą obciążać Usługobiorcę.
    • Usługobiorca w każdym czasie może zmienić hasło niezbędne do korzystania z usług Sklepu internetowego poprzez stronę https://kawaldrewna.pl/dane-osobiste.
    • Usługobiorca może złożyć dyspozycję przypomnienia hasła opisaną na stronie internetowej https://kawaldrewna.pl/pl/odzyskiwanie-hasla.
  2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
    • Usługa Cyfrowa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
  3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta, wówczas z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
    • Usługa Cyfrowa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kawaldrewna.pl lub też pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze.
  4. Do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca niezbędne jest spełnienie następujących wymagań technicznych: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej, (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari lub Microsoft Edge; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies; (5) zainstalowanie programu FlashPlayer.
  5. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  6. KAWAŁ DREWNA jest uprawniony do czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia napraw lub konserwacji systemów obsługujących Sklep Internetowy oraz w związku z koniecznością ich modernizacji lub rozbudowy.

§ 3
DANE KLIENTÓW/
USŁUGOBIORCÓW

  1. Klient/Usługobiorca obowiązany jest informować KAWAŁ DREWNA każdorazowo o zmianie danych go indywidualizujących oraz o ewentualnych błędach w treści tych danych, które udostępnił podczas rejestracji lub składania zamówienia, a w szczególności dotyczących imienia i nazwiska, firmy, adresu miejsca zamieszkania, siedziby, adresu poczty elektronicznej.
  2. KAWAŁ DREWNA będzie uprawniony do weryfikacji złożonych przez Klienta oświadczeń, w szczególności danych indywidualizujących Klienta oraz do żądania ich potwierdzenia w określony przez KAWAŁ DREWNA sposób.
  3. KAWAŁ DREWNA będzie miał prawo wstrzymania się z realizacją usług w przypadku braku potwierdzenia przez Klienta/Usługobiorcy prawdziwości złożonych przez niego oświadczeń lub gdy ich prawdziwość wzbudzi uzasadnione wątpliwości.
  4. Dane indywidualizujące udostępnione przez Klienta/Usługobiorcy podczas rejestracji lub składania zamówienia uważa się za aktualne do czasu dokonania ich zmiany/korekty przez Klienta. W przypadku poniesienia przez KAWAŁ DREWNA szkody wskutek braku dokonania przez Klienta/Usługobiorcę zmiany bądź korekty danych indywidualizujących, Klient/Usługobiorca obowiązany będzie do naprawienia tej szkody.

§ 4
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

  1. Klient przyjmuje do wiadomości, że ze względu na właściwości materiału, z którego wykonane są Produkty, tj. drewno naturalne, fornir naturalny, w zamówionych Produktach mogą wystąpić różnice w kolorach, odcieniach, fakturze materiału, różnego rodzaju znamiona, w szczególności: słoje, sęki, pęknięcia, przebarwienia. Wskazane naturalne właściwości materiału nie stanowią wad Produktu, wobec czego nie podlegają reklamacji.
  2. Produkty wykonane z drewna naturalnego nie powinny być wystawiane na bezpośrednie działanie promieni słonecznych, nie powinny być ustawiane w odległości mniejszej niż 30 cm od źródła ciepła, nie powinny być czyszczone nieprzeznaczonymi do tego narzędziami i preparatami. W przypadku dołączenia do zakupionego Produktu instrukcji ochrony mebli, Produkty powinny być użytkowane oraz pielęgnowane zgodnie z tą instrukcją i tylko preparatami wskazanymi w przedmiotowej instrukcji.
  3. KAWAŁ DREWNA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i wady powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania bądź pielęgnacji Produktów oraz użytkowania niezgodnego z instrukcją ochrony mebli.
  4. Mimo dołożenia należytej staranności KAWAŁ DREWNA nie gwarantuje, że zdjęcia zamieszczone przy informacjach o Produktach dokładnie odzwierciedlają rzeczywisty wygląd Produktów, w szczególności inny może być efekt wizualny Produktów w rzeczywistości, a inny na ekranach urządzeń elektronicznych. Należy zwrócić szczególną uwagę, iż nieznaczne różnice mogą wystąpić w kolorystyce i strukturze Produktów.
  5. Zastrzega się, że odcień drewna, z którego wykonany jest Produkt może różnić się od odcienia na zdjęciu Produktu zamieszczonego na Stronie Internetowej, co jest naturalną cechą drewna naturalnego. Różnica taka nie stanowi wady Produktu, wobec czego nie podlega reklamacji i nie powoduje odpowiedzialności KAWAŁ DREWNA.
  6. KAWAŁ DREWNA informuje, że ostateczne wymiary mebli mogą odbiegać od wymiarów katalogowych o maksymalnie +/- 3% (trzy procent) w zależności od Produktu.

§ 5
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W ramach Sklepu Internetowego możliwe jest złożenie zamówienia Produktów z wykorzystaniem funkcji Formularza Zamówień oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez złożenie Zamówienia na adres KAWAŁ DREWNA: biuro@kawaldrewna.pl.
  2. Niektóre produkty KAWAŁ DREWNA, których informacja i specyfikacja została podana na stronach Sklepu Internetowego nie są dostępne do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego. Produkty te nie mogą zostać umieszczone w Koszyku. Na karcie Produktów tego typu znajduje się informacja o dostępności wyłącznie poprzez złożenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres KAWAŁ DREWNA: biuro@kawaldrewna.pl

§ 6
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZA POMOCĄ FORMULARZA ZAMÓWIENIA

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a KAWAŁ DREWNA następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym w sposób przedstawiony poniżej. Złożenie przez Klienta Zamówienia jest ofertą zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, kierowaną przez Klienta do KAWAŁ DREWNA.
  2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień. W celu złożenia Zamówienia należy:
    • zalogować się do Sklepu (opcjonalnie),
    • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia (w sytuacji możliwości konfiguracji właściwości Produktu, po jej dokonaniu), a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    • zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,
    • jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
    • wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
    • wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności opłacić Zamówienie w określonym terminie,
    • zapoznać się podsumowaniem zakupów ze wskazaniem w szczególności na nazwę i ilość Produktów, które mają zostać zakupione, ich cenę jednostkową, cenę całkowitą zamówienia, sposoby oraz koszty dostawy,
    • zaznaczyć checkbox dotyczący przeczytania oraz akceptacji Regulaminu,
    • kliknąć przycisk “Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzić zamówienie.
  4. W przypadku wyboru opcji „płatność przelewem”, po zaakceptowaniu Regulaminu i kliknięciu opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, Klient będzie przekierowany na stronę operatora płatności w celu opłacenia Zamówienia. Zlecenie płatności jest wykonywane zgodnie z warunkami płatności obowiązującymi u danego operatora płatności.
  5. W przypadku wyboru opcji „płatność za pomocą Przelewy24”, po zaakceptowaniu Regulaminu i kliknięciu opcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” Klient zostanie przekierowany na stronę https://www.przelewy24.pl/ w celu opłacenia Zamówienia. Zlecenie płatności wykonuje Przelewy24 zgodnie z regulaminem dostępnym do pobrania na ww. stronie internetowej.
  6. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta oraz po dokonaniu przez Klienta płatności na adres e-mail Klienta zostanie wysłana automatyczna wiadomość mailowa, w której znajdzie się potwierdzenie otrzymania Zamówienia przez KAWAŁ DREWNA oraz informacja, iż przystąpienie do realizacji zamówienia przez KAWAŁ DREWNA zostanie potwierdzone w następnej wiadomości mailowej.
  7. W przypadku przystąpienia przez KAWAŁ DREWNA do realizacji Zamówienia, po uprzednim sprawdzeniu jego poprawności i dostępności Produktów, potwierdzi przyjęcie Zamówienia do realizacji poprzez wysłanie odrębnej wiadomości mailowej oraz zmianę statusu Zamówienia na „Przyjęte do realizacji”. Wysłana wiadomość będzie zawierała co najmniej oświadczenie KAWAŁ DREWNA o otrzymaniu Zamówienia oraz potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, co jest równoznaczne z przyjęciem oferty, o której mowa w ust. 1 oraz potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość w przypadku klientów będących Konsumentami. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości mailowej pomiędzy Klientem a KAWAŁ DREWNA zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  8. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7, do której załączony jest Regulamin oraz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa zawartej z Konsumentem lub z Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego KAWAŁ DREWNA.
  9. KAWAŁ DREWNA niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji Zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką niemożliwość. W takiej sytuacji uiszczona cena zostanie Klientowi niezwłocznie zwrócona w całości.

§ 7
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ

  1. Klient może zakupić produkty także KAWAŁ DREWNA bezpośrednio przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. W celu zakupu Produktów KAWAŁ DREWNA Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: biuro@kawaldrewna.pl ze wskazaniem Produktu, którego zakupem jest zainteresowany.
  2. Po otrzymaniu wiadomości e-mail Klienta, KAWAŁ DREWNA skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia warunków Zamówienia oraz danych Klienta potrzebnych do jego realizacji.
  3. W przypadku uzgodnienia przez Klienta z konsultantem KAWAŁ DREWNA wszystkich szczegółów dotyczących właściwości zamawianego Produktu i innych warunków Zamówienia, Klient otrzyma od KAWAŁ DREWNA e-mail z informacją o warunkach Zamówienia, w szczególności wskazanie właściwości złożonego Zamówienia, jego cenę całkowitą, sposób i termin zapłaty ceny, koszty oraz termin i sposób dostawy. Wraz z informacją o warunkach zamówienia KAWAŁ DREWNA przesyła Klientowi Regulamin wraz ze wzorem oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość przysługującemu Konsumentom i Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.
  4. Klient po przesłaniu mu informacji o warunkach zamówienia, zgodnie z ust. 3 powyżej, będzie poproszony o ostateczną akceptację zamówienia oraz Regulaminu poprzez wysłanie zwrotnego maila.
  5. W przypadku wyboru opcji „płatność przelewem”, umowa sprzedaży Produktów KAWAŁ DREWNA zawierana jest z chwilą opłacenia przez Klienta złożonego Zamówienia, a w przypadku płatności zaliczkowej/przedpłaty umowa sprzedaży zawierana jest z chwilą opłacenia kwoty zaliczki / przedpłaty. Chwilą opłacenia jest moment wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy KAWAŁ DREWNA. KAWAŁ DREWNA z chwilą opłacenia złożonego zamówienia przesyła Klientowi na wskazany przez niego adres mailowy potwierdzenie przystąpienia do realizacji Zamówienia, które jest równoznaczne z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość w przypadku Klientów będących konsumentami.
  6. W przypadku wyboru opcji „płatność za pobraniem”, Umowa sprzedaży produktów KAWAŁ DREWNA, zawierana jest z chwilą ostatecznego zaakceptowania przez Klienta warunków zamówienia oraz Regulaminu zgodnie z ust. 4. Akceptując warunki zamówienia, Klient będący konsumentem potwierdza, że wie, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  7. W przypadku wyboru opcji „płatność za pobraniem” opłacenie zamówienia następuje najpóźniej z chwilą odbioru przesyłki od kuriera. KAWAŁ DREWNA ma prawo wstrzymania się z wydaniem produktu Klientowi do czasu pełnego opłacenia zamówienia przez Klienta.

§ 8
PRODUKT SKONFIGUROWANY

  1. Produkt skonfigurowany może być zakupiony w każdej z procedur zakupu, o których mowa w § 5
  2. Klient może zamówić Produkt odpowiadający jego zindywidualizowanym preferencjom poprzez skorzystanie z dostępnych opcji wyboru m.in. koloru, rozmiaru, rodzaju wypełnienia, wzoru i innych właściwości Produktu.
  3. Konfiguracja produktów może odbywać się także w drodze indywidualnych uzgodnień dokonywanych przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub komunikacji telefonicznej z konsultantem KAWAŁ DREWNA.

§ 9
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. KAWAŁ DREWNA udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    • Płatność przelewem na rachunek bankowy KAWAŁ DREWNA,
    • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl.
  2. Termin płatności:
    • W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Platności 50/50:
    • w przypadku płatności przelewem dostępna jest opcja płatności 50/50, czyli 50% łącznej kwoty można opłacić podczas składania zamówienia, drugie 50% łącznej kwoty można opłacić po zrealizowaniu zamówienia, ale przed wysyłką (czyli po otrzymaniu zdjęć gotowego produktu przed wysyłką),
    • wariant tej płatności nie obejmuje produktów w kategorii Akcesoria.

§ 10
KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Dostawa Produktu jest dostępna na terytorium Polski.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest bezpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  4. KAWAŁ DREWNA udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: odbiór osobisty pod adresem: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze, przesyłka kurierska.
  5. Odbiór osobisty dostępny jest pod adresem: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze od poniedziałki do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
  6. Termin realizacji Zamówienia podany jest każdorazowo w karcie Produktu. W przypadku Produktów dostępnych w siedzibie KAWAŁ DREWNA, termin realizacji Zamówienia wynosi od 3 do 14 dni roboczych. W przypadku produktów realizowanych pod indywidualne zamówienie Klienta, termin realizacji zamówienia jest dłuższy i może wynosić 8 tygodni, o czym Klient zostanie każdorazowo poinformowany.
  7. KAWAŁ DREWNA powiadomi Klienta o kompletności złożonego przez niego Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości mailowej.
  8. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie danego Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez KAWAŁ DREWNA.

§ 11
SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZEZ KUPUJĄCEGO

  1. W momencie odbioru przesyłki Produktu Klient ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nosi ślady uszkodzenia oraz czy Produkt nie jest uszkodzony. W sytuacji, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności przewoźnika.
  2. Prawidłowe sporządzenie protokołu szkody usprawni ustalenie momentu powstania szkody oraz wszczęcie postępowania reklamacyjnego w firmie kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy skontaktować się z KAWAŁ DREWNA pod adresem poczty elektronicznej: biuro@kawaldrewna.pl, lub też pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze.

§ 12
BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Produkt jest zgodny z Umową, jeżeli ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, ma właściwości, o których istnieniu KAWAŁ DREWNA zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę albo wzór, nadaje się do celu, o którym Klient poinformował KAWAŁ DREWNA przy zawarciu Umowy, chyba że KAWAŁ DREWNA zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu; a także został wydany w stanie zupełnym.
  3. Niniejszy paragraf Regulaminu określa procedurę dotyczącą składania oświadczeń o braku zgodności z umową Produktów, Usług Cyfrowych oraz pozostałych oświadczeń o braku zgodności z umową związanych z działaniem KAWAŁ DREWNA lub Sklepu Internetowego. Oświadczenie o braku zgodności towaru z umową może być złożone:
    • pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze,
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kawaldrewna.pl.
  4. W oświadczeniu o braku zgodności z umową zalecane jest zawarcie:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu oświadczenia, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
    • żądania naprawy lub wymiany;
    • danych kontaktowych składającego oświadczenie – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie oświadczenia.
  5. Wymogi podane w ust. 3 mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność oświadczeń złożonych z pominięciem zalecanego opisu.
  6. W celu umożliwienia rozpatrzenia reklamacji przez KAWAŁ DREWNA, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany produkt na koszt KAWAŁ DREWNA na adres siedziby KAWAŁ DREWNA: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić rzecz pracownikowi KAWAŁ DREWNA w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  7. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego oświadczenie w trakcie rozpatrywania oświadczenia zobowiązany jest on do powiadomienia o tym KAWAŁ DREWNA.
  8. Do oświadczenia mogą zostać załączone dowody (np. zdjęcia) związane z przedmiotem składanego oświadczenia. KAWAŁ DREWNA może także zwrócić się do składającego oświadczenie z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów, jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie oświadczenia przez KAWAŁ DREWNA.
  9. KAWAŁ DREWNA ustosunkuje się do złożonego oświadczenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania.
  10. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej KAWAŁ DREWNA są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności KAWAŁ DREWNA za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży.
  11. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  12. KAWAŁ DREWNA może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla KAWAŁ DREWNA. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla KAWAŁ DREWNA, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla KAWAŁ DREWNA uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
  13. KAWAŁ DREWNA dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której KAWAŁ DREWNA został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi KAWAŁ DREWNA.
  14. Konsument udostępnia KAWAŁ DREWNA Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.
  15. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    • KAWAŁ DREWNA odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z ust. 11;
    • KAWAŁ DREWNA nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z ust. 12;
    • brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że KAWAŁ DREWNA próbował doprowadzić towar do zgodności z Umową;
    • brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 11-12;
    • z oświadczenia KAWAŁ DREWNA lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  16. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.
  17. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt KAWAŁ DREWNA na jego koszt. KAWAŁ DREWNA zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. KAWAŁ DREWNA dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  18. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej KAWAŁ DREWNA w związku ze świadczeniem Usług Cyfrowych są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta. Poniżej wskazane są informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Usługodawcy za zgodność Usługi Cyfrowej z Umową.
  19. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  20. KAWAŁ DREWNA może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla KAWAŁ DREWNA.
  21. Przy ocenie nadmierności kosztów dla KAWAŁ DREWNA uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
  22. KAWAŁ DREWNA doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi KAWAŁ DREWNA.
  23. Na Produkt może zostać również udzielona gwarancja – jest to odpowiedzialność umowna (dodatkowa). Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż KAWAŁ DREWNA (np. przez producenta lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji. KAWAŁ DREWNA wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt KAWAŁ DREWNA oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo wydawany na piśmie. Ponadto jest dostępny pod adresem: karta gwarancyjna.
  24. Zawarte niniejszym paragrafie Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 13
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
    • pisemnie na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze;
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kawaldrewna.pl.
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz jako Załącznik nr 1 do Regulaminu. Korzystanie z przykładowego formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    • dla umowy, w wykonaniu której KAWAŁ DREWNA wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  5. KAWAŁ DREWNA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). KAWAŁ DREWNA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt KAWAŁ DREWNA lub przekazać go osobie upoważnionej przez KAWAŁ DREWNA do odbioru, chyba że KAWAŁ DREWNA zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Niewodnicka 89, 15-635 Klepacze.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
    • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, KAWAŁ DREWNA nie jest zobowiązany do konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.:
    • o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli KAWAŁ DREWNA wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez KAWAŁ DREWNA utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    • w których przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w których przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w których konsument wyraźnie żądał, aby KAWAŁ DREWNA do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli KAWAŁ DREWNA świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
    • o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od KAWAŁ DREWNA, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
  10. Zawarte w niniejszym paragrafie Regulaminu postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również dla umów zawartych z Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§ 14
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy paragraf Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. W przypadku braku odbioru przez Klienta Produktów KAWAŁ DREWNA, zgodnie z ustaleniami dotyczącymi ich dostawy, z przyczyn nie dotyczących KAWAŁ DREWNA, KAWAŁ DREWNA powiadomi Klienta o braku odbioru Produktów oraz wyznaczy dodatkowy termin dostawy lub odbioru Produktów. W przypadku braku odbioru Produktów w wyznaczonym przez KAWAŁ DREWNA terminie, KAWAŁ DREWNA będzie przechowywać Produkty na koszt i ryzyko Klienta przez okres 3 (trzech) miesięcy, chyba że Klient uzgodni z KAWAŁ DREWNA inny termin. W takim przypadku KAWAŁ DREWNA uprawniony będzie także do naliczenia kary umownej w wysokości 200 zł za każdy rozpoczęty tydzień zwłoki w odbiorze Produktów.
  3. W przypadku, gdy Klient nie potwierdzi z KAWAŁ DREWNA ostatecznego terminu dostawy lub opóźni się z odbiorem w ostatecznym terminie, KAWAŁ DREWNA uprawniony będzie do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 1 (jednego) miesiąca od dnia upływu ostatecznego terminu dostawy.
  4. KAWAŁ DREWNA przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do KAWAŁ DREWNA.
  5. Odpowiedzialność KAWAŁ DREWNA z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
  6. KAWAŁ DREWNA ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  7. Odpowiedzialność KAWAŁ DREWNA w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do KAWAŁ DREWNA, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. KAWAŁ DREWNA ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. KAWAŁ DREWNA nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy KAWAŁ DREWNA a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę KAWAŁ DREWNA.

§ 15
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a KAWAŁ DREWNA, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 16
OPINIE O PRODUKTACH

  1. KAWAŁ DREWNA umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
  2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz ten może być udostępniony bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu) lub może zostać udostępniony za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę graficzną lub zdjęcie Produktu – jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii.
  3. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.
  4. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa KAWAŁ DREWNA lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego).
  6. KAWAŁ DREWNA zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu KAWAŁ DREWNA podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
    • Opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego wymaga wcześniejszej weryfikacji przez KAWAŁ DREWNA. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku KAWAŁ DREWNA sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
    • KAWAŁ DREWNA wysyła swoim Klientom (w tym także za pomocą zewnętrznego serwisu zbierającego opinie, z którym współpracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza opinii otrzymuje wyłącznie Klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.
    • W razie wątpliwości KAWAŁ DREWNA lub zastrzeżeń kierowanych do KAWAŁ DREWNA przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, KAWAŁ DREWNA zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
    • Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie 6. Regulaminu.
    • KAWAŁ DREWNA nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. KAWAŁ DREWNA udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne. KAWAŁ DREWNA nie udostępnia sponsorowanych opinii.

§ 17
UDZIELANIE INFORMACJI

W przypadku wystąpienia wątpliwości związanych z procedurą składania zamówień, zawierania przez Klienta umów umożliwiających mu nabycie produktów KAWAŁ DREWNA lub innych wątpliwości, Klient może skontaktować się z konsultantami KAWAŁ DREWNA działającymi pod numerem telefonu: 697 335 699 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@kawaldrewna.pl.

§ 18
OŚWIADCZENIA KLIENTA/USŁUGOBIORCY

  1. Akceptacja niniejszego Regulaminu przez Klienta/Usługobiorcy jest równoznaczna ze złożeniem następujących oświadczeń:
    • Zapoznałem się z niniejszym Regulaminem i akceptuję jego postanowienia.
    • Dobrowolnie przystępuję do korzystania z usług Sklepu Internetowego.
    • Dane zawarte w formularzu zamówienia, procesie rejestracyjnym lub kontaktowym są prawdziwe.
    • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekazanych w formularzu rejestracyjnym lub kontaktowym w celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania Umów zawartych z KAWAŁ DREWNA za pomocą Sklepu Internetowego oraz realizacji przez KAWAŁ DREWNA złożonego Zamówienia.
    • Wyrażam zgodę na otrzymywanie wskazanych w formularzu rejestracyjnym lub kontaktowym informacji systemowych, wiadomości od KAWAŁ DREWNA oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Sklepu Internetowego.

§ 19
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Zawartość Sklepu internetowego jako całość, w tym układ i wygląd zastrzeżone są na rzecz KAWAŁ DREWNA. Prawa do całości jak również do jego poszczególnych elementów tekstowych, zdjęć, grafik, aplikacji, interfejsów, baz danych, wzorów umów, indywidualnych rozwiązań i konstrukcji są zastrzeżone na rzecz KAWAŁ DREWNA lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których treści są udostępniane na stronach sklepu internetowego na podstawie odrębnych umów z KAWAŁ DREWNA.
  3. Korzystanie z zawartości i funkcji Sklepu internetowego przez Klienta nie oznacza nabycia przez niego jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych.
  4. Zmiana Regulaminu:
    • KAWAŁ DREWNA ma prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    • W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Cyfrowej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, o ile Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
    • W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.12.2023 roku.
  7. Niniejszy Regulamin jest stale i nieodpłatnie udostępniany Klientom na Stronie Internetowej pod adresem: https://kawaldrewna.pl/regulamin

JAKOŚĆ. PASJA. DESIGN.   100% naturalne materiały.   Indywidualne podejście.   Bezpieczna dostawa.

JAKOŚĆ. PASJA. DESIGN.
100% naturalne materiały.
Indywidualne podejście.
Bezpieczna dostawa.

KAWAŁ DREWNA

ul. Niewodnicka 89

15-635 Klepacze

biuro@kawaldrewna.pl

+48 697 335 699

KAWAŁ DREWNA

ul. Niewodnicka 89
15-635 Klepacze
biuro@kawaldrewna.pl
+48 697 335 699

kawaldrewna.pl Reviews with ekomi-pl.com

©2024 Kawał Drewna

CLOSE

WYMIARY:

Płatność 50/50


Jak skorzystać z płatności 50/50*?


  • 50% łącznej kwoty możesz opłacić podczas składania zamówienia.
  • Drugie 50% łącznej kwoty możesz opłacić po zrealizowaniu zamówienia, ale przed wysyłką (czyli po otrzymaniu zdjęć gotowego produktu przed wysyłką).

Opcja 50/50 dostępna jest w formie płatności: przelew tradycyjny.

*Wariant tej płatności nie obejmuje produktów w kategorii Akcesoria.

This will close in 0 seconds

Add to cart